reklama

Navždy sa zachová,v pamäti....

Ach jaj,nie je to žiadna novinka,ale nič sa mi nechce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neviem či sa na svet uvalila zlá kliadba,ale od začiatku týždňa sa mi nič nedarí,nič nestíham a mám pocit,že mi roztrhne hlavu pri tom nápore vecí,ktoré stihhnúť musím. Moja vlastná rodina je vynervovaná a nevie kam prv skočiť,spolužiaci a kamaráti sú na tom rovnako,jediný kto sa snáď ako tak drží je náš počíta,do ktorého doma tlčiem keď sa snažím od kamarátov zistiť na čo som zasa zabudla. Sama sa čudujem,predsa len som ešte len študentka a tá by to nemala mať také zložité. Ale aby čert nechcel tak práve teraz sa na mňa navalia všetky písomky,skúšanie a to práve keď som začala chodiť na brigádu a riešiť veci okolo stužkovej.
A to je podľa mňa ten najväčší problém,stále musím niečo riešiť. Ak by som totiž všetko nechala tak,jednoducho by som sa zbláznila,lebo by som sa bála ako všetko dopadne. Celá naša stužková. Viem,že ma všetci upozorňovali,že sa trieda rozháda na život a na smrť,ale nečakala som,že len výber obyčajného oznamka môže čerstvo dospelým ľuďom trvať skoro mesiac. Každý deň niekto prinesie nejaký nový návrh a to len preto,že s odsúhlaseným sa nevie zmieriť a takto by sme mohli ísť stále dookola.Neviem si predstaviť ako to dopadne keď sa bude vymýšľať program. Jeden človek sa vzoprie a nič sa nebude diať a nikomu sa nič nebude páčiť,ofrflať vie každý a nám to ide perfektne. Mám však takú malú predtuchu,že sa najskôr bude cvičiť takú hodinu pred slávnostným stužkovaním. Tak ako to býva vždy:o)
A preto som sa rozhodla,že aspoň toto prenechám iným. Do roboty ani do školy prestať chodiť nemôžem,písomky ani skúšanie kvôli mne neodložia a svet sa určite nezrúti,keď oznamko v našej triede nebude podľa mojej chuti. A ja sa nezbláznim tiež(dúfam) a nakoniec uvidíme ako to všetko dopadne.

Andrea Blahová

Andrea Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

klbko plné prekvapení:o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu