reklama

Prečo cvičíme?

Je tu opäť leto a všetci sa snažia o to isté. Dobre vyzerať v plavkách a nestrápniť sa pred ostatnými, ktorí zhrozene pozerajú na našu vyšportovanú postavu. Tuku veľa,svalovej hmoty už pomenej. Musíme sa rozhýbať,zhodiť pneumatiku,ktorá nám vykúka spoza trička a na každého sa pozerá. Toto som si pomyslela po tejto zime.Jediné čo ma držalo ako tak nad vecou bolo,že som v tom nebola sama,bolo tu plno iných pneumatík, ktoré kývali tej mojej na pozdrav.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: http://images.google.sk/imgres?imgurl=http://smartshopper.net/im)

Ako zimným medveďom nám bolo perfektne, nejaké to kilečko navyše ukryli hrubé svetre a keď mal niekto blbé reči stačilo ho odbiť vetou:Veď by mi bola zima nie?!
Teraz je však začiatok leta a ľahké oblečenie,ktoré zahaľuje len to najnutnejšie je opäť in. Máme začať cviciť,moriť sa v preplnených posilňovniach, skúšať beh na dlhé trate? Nie,nie nie. Stokrát nie. A chcete vedieť dôvod? Nikomu sa nechce,unavený z práce a ešte začať ohýbať celé telo!To by bolo na zbláznenie!!
Po mojej tohtoročnej skúsenosti mi to pôjde ešte ťažšie. Päť dní non-stop cvičenia spôsobilo svalovú horúčku,že už ani CD plné pohodových cvikov nerozhýbalo moje stuhnuté telo. Čo krok to au,nevládala som sa ani zohnúť po pero, keď mi spadlo.
Takto som už nevládala pokračovať,z môjho každodenného cvičenia sa stalo jednotýždňové a potom občasné. Až doteraz. Znova sa to začalo...
Všetko je to kvôli neskutočne chutným zimným jedlám,ktoré si nikto nevie odpustiť. Ani ja nie a z toho som vždy sklamaná. Najprv sa naládujem do prasknutia a potom to týždne ľutujem. Ľutujem to,že som sa najedla do sýtosti! Myslíte,že v minulosti mali ľudia takéto problémy? Podľa môjho názoru,boli radi,že majú svoje políčko a kravičku a žili šťastne až kým...Neprišiel náš čas,čas plný dokonalých postáv,ktoré sa na nás usmievajú z každého rohu. Ja mať ich postavu,tak sa neusmievam vôbec,určite by som len hladým okom sledovala kažého,kto nesie chutný vyprážaný syr s hranolkami a kula plány ako mu ho uchmatnúť.
V tomto celom systéme je pes zakopaný.Prečo sa obmedzovať,prečo sa trápiť? Naši priatelia nás zbožnujú šťastných,plných entuziazmu. Tak sa vykašlime na chudnutie,pár krát si pre radosť zacvičme nech sa nám uvoľní prebytočne energia a endorfíny(hormóny šťastia) a s chuťou sa zakusnime do čokoládovej torty so šľahačkou,na ktorú si robíme chúťky. 

Andrea Blahová

Andrea Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

klbko plné prekvapení:o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu